A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2015. december 13., vasárnap

Váratlanul vártalak - vers

Váratlanul vártalak

Későn jöttél és váratlanul,
mint késő délutáni zápor
egy őszi napon, s ártatlanul
kopogtál a tölgyfaajtón.

Este volt és csillogott az égbolt,
mint szerelmes hajadon tekintete
egy álmos estén, s ott toporzékolt
fáradt lábad a teraszon.

Félve és meghökkenve tekintettem arra,
mint kis őzgida a puskaszóra
egy roppant rengetegben, s a szélviharra
való tekintettel indultam feléd.

Lassan és nyikorogva nyílt ajtóm,
mint nyugdíjas vén karosszéke
a karcos padlón, s akkor udvarlóm
kedves arcát láttam benned.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vers Dorothy! :) Ez most így vasárnap, későn ébredősen jól esett! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Szatti!

    Nagyon örülök, hogy tetszett a vers. Köszönöm, hogy írtál nekem! :)

    Ölel,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés