A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2012. december 30., vasárnap

Katie és Tashee - párbeszéd


Katie és Tashee

Most kicsit eltérek az eddig megszokott novelláktól, de remélem az ilyen fajta is elnyeri a tetszéseteket.
Jó olvasását! :) 

- Szia!Hogy hívnak?
- Katie vagyok.
- Katie! Nagyon szép neved van. Az én nevem June.
- Szia June!
- Nos, Katie. Tudod mi történt a szüleiddel?
- Büntetésben vannak.
- Miféle büntetésben?
- Mondtam nekik valamit, amit nem lett volna szabad. Ezért Tashee megbüntette őket.
- Tashee? Ki Ő?
- Egy barátom.
- Miért büntette meg a szüleidet?
- Már mondtam.  Elmondtam nekik valamit, amit nem lett volna szabad.
- Tashee miért nem téged büntetett meg? Végülis te meséltél arról a dologról.
- Tashee szeret engem. Sosem bántana. 
- Értem. És mi az a dolog, amiről nem szabad beszélned?
- Nem mondhatom el. Téged is meg fog büntetni.
- Félnem kellene Tashee-től?
- Nem. Ő nagyon rendes és csinos.
- Tényleg? Hogy néz ki?
- Sötét szeme van. Azt hiszem, hogy piros. A haja színét nem tudom biztosra. Szerintem fekete, de lehet, hogy csak sötét barna. Az arca fehér.
- Értem.
- De most mérges. Nagyon.
- Honnan tudod?
- Ott áll mögötted. Nem szeretem mikor mérges. Olyankor sok rossz dolgot csinál.
- Miért mérges Tashee?
- Mert beszéltem. Tashee nem szereti ha mások is tudják,hogy létezik.
- Mit csinál Tashee mikor mérges?
- Rossz dolgokat. Pirosra festi az emberek ruháját és többet nem kelnek fel. De Tashee azt mondta, hogy mikor letöltötték a büntetésüket, visszajöhetnek. És akkor tudnak majd lebegni. Én is szeretnék repülni, ahogyan Tashee repül. És ahogyan anyu és apu is repülni fognak.
- Értem. Tashee bántani fog engem?
- Nem. Csak megbüntet. És majd egy kis idő múlva te is tudsz majd repülni.
- Meg fog büntetni?
- Szerintem igen. 
...

- De biztos jó ötlet ez, Tashee? ... Rendben, hiszek neked. Akkor viszlát, June néni!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy,
    Legelőszőr néztem,hogy mi a csuda folyik itt,mert nem értettem,hogy mi ez az egész.Viszont tudatlanságom is oda sodort,hogy tetszett.Ha jól értettem egy kis gyilkossal állunk szemben Tashee személyében(ha nem,akkor elnézést,mivel én erre tippelek) és ez a Katie is nagyon aranyos.Akaratlanul is,de az egész olyan hátborzongatónak tűnik,s annyira a June néni helyébe képzeltem magam,hogy már azon gondolkoztam,tényleg megjelenik ez a Tashee.Ami a fogalmazásmódot illeti,most nem használtál nagyon szép szavakat,de a lényegre töréseddel elérted,hogy a hideg is kirázzon.Szép munka!:)

    Üdv:Lina.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Lina!:)

    Teljesen jól értetted,aminek nagyon örülök! Igen, a célom az volt,hogy még félelmetesebbé és hátborzongatóvá váljon ez a kis beszélgetés.

    Nagyon szépen köszönöm,hogy írtál!:)

    VálaszTörlés
  3. Lehet véletlen, lehet szándékos, de Tashee egy létező karakter, mégpedig Torey Hayden Szellemlány könyve által, amiben hasonló szerepet tölt be, akárcsak nálad a karakter. Egy olyan elképzelt barát, akibe a főszereplő kislány kapaszkodik és aki szintén rossz dolgokat csinál a további szereplőkkel. Ha ez ihletett a novellára, akkor örülök, hogy olvastad a könyvet. Szerintem lenyűgöző alkotás. Ha csak véletlen, akkor mindenképp olvasd el! :) Amúgy érdekes volt a történet, átjött a félelmetes, lélegzetvisszafojtott hangulat, csak mivel én olvastam a könyvet és rögtön emlékeztetett rá, azt idézte fel bennem, nehezen tudtam elvonatkoztatni, és csak a te történeted, novellád látni. Ettől függetlenül tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szatti!:)

      Nem olvastam még a könyvet,de már terveztem. A nevet egy barátnőm ajánlotta:)

      Örülök,hogy tetszett és,hogy elolvastad, a könyvet pedig mindenképp el szeretném majd olvasni:)

      Törlés