A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. május 5., vasárnap

Anyák napja - vers

Anyák napja alkalmából írtam két verset, melyet édesanyámnak és nagymamámnak ajándékoztam. Nem vagyok teljesen megelégedve velük, de nekik nagyon tetszett és ez a lényeg :)

Nagymamámnak 

Bútól, gondtól megóvnálak,
Büszkén hívlak nagymamámnak.
Fáradt kezeid hatalmas erővel bírnak,
Szemeid könnyesek, mégsem sírnak.
Az én nagymamám a legerősebb,
S ha a napjaim felhősek,
Mindig megvigasztal,
Erővel és akarattal.
Bárcsak szebbé tudnám tenni életed,
Jó akarok lenni, hogy ne kelljen féltened.
Köszönöm neked jó világom,
Melletted felragyog arcom s fiatalságom.


Édesanyámnak

A mesék, miket mondtál nekem,
A sebek, miket ápoltál,
Ahogy életem rendezgeted,
Köszönöm neked, Édesanyám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése