A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2015. július 6., hétfő

Sötét romantika - vers

Sötét romantika

Jónak kellett volna lennem,
s miattad válnom rossznak.
Szépnek kellett volna lennem,
s átalakulnom valami jobbnak.
S ő miattam jobb lesz,
gyengéd, finom, törődő.
De én maradok a régi, a durva,
a selejt, az öldöklő.
Csúf vagyok, de ő szépnek talál,
egy rózsának a réten.
Pedig nem vagyok más, mint
egy kósza árnyjáték a fényben.
Ő jónak talál, finomnak,
törékeny s csodás álomnak,
Pedig én csupán egy csúnya velejárója
vagyok ennek a gyönyörű átoknak.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Reni! :) Sokat jelent!

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik, sokat jelent! :) Köszönöm, hogy olvasol!

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. Szia!:)
    Gyonyoru ez a vers. Szeretnek engedelyt kerni ra, hogy megoszthassam tumblr-on. Termeszetesen valamilyen formaban feltuntetnelek.
    Elore is koszi.:)
    Puszi, Vivi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vivien!

      Köszönöm szépen és nyugodtan, nekem megtiszteltetés! Örülök, hogy tetszett a vers! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés