A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. november 21., csütörtök

A kívánt és az eltaszított - vers

A kívánt és az eltaszított

Égesd fel testem vagy kebelezz be,
Nyelj le egészben, s szeress engem.
Tiporj össze, s kövezz meg
Szeress ölve, míg vérem ered.
Ásd ki síromat, s lökj bele,
Vesd meg ágyamat, s tiéd a fele.
Csókolj aprót, elmulandót,
Harapj nagyot, maradandót.
Légy a vadász, ki meg-meg gyaláz,
S leszek a vad, ki alulmarad.
Kívánj engem, darabokban, s egyben,
Törd össze lelkem, s taszíts el menten.
Suttogj valamit, veszítsd el álmaid,
Üvöltsd dalaid, mérgező átkaid.
Ölelj magadhoz, kapj karomhoz,
Hajolj nyakamhoz, kedvedre falatozz. 
Bugyuta zavarom, szerelmes alkonyom,
Ma este a fájdalmat, kegyetlenül akarom.


8 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy!
    WOW! Ez nálam kicsit vámpíros érzést váltott ki. Tele van ellentétekkel és nagyon tetszik.
    Aki ezt a verset meséli kissé mazochista-ha jól vettem észre. Legalábbis nálam az utolsó sor ezt érzékelteti.
    Nagyon ügyes vagy, csak ennyit mondok.

    Puszi:Nashua

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nashua!
      Igen, nem tévedtél sokat, örülök, hogy átment a mondanivalója. Boldog vagyok, hogy megfogott, köszönöm szépen a bókokat és, hogy itt voltál. Sokat jelent! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Szia !

    A blogod gyönyörű :) Néhány versedet olvastam csak eddig de igazán lenyűgöztek !
    Szeretném ha megengednéd hogy kitegyem az oldalad nálam :) http://almatlannaplo.blogspot.hu/

    Előre is köszönöm : Ebony

    VálaszTörlés
  3. Drága Ebony!

    Nagyon örülök, hogy tetszik a blogom és, hogy a verseim is megfogtak. Sokat jelent! :) Bár a kinézet Ella Fisher érdeme! :)
    Természetesen kiteheted a blogomat, örülnék neki! :)

    Puszil,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm akkor kint leszel és olvaslak :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)
    Szép lett a vers, nekem ez tetszik a legjobban.
    Legalább tízszer elolvastam már, lassan kívülrõl fújom:D

    Üdv: Álmodozó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Álmodozó!

      Rettentően örülök, hogy tetszett és köszönöm, hogy olvasol! Nagyon sokat jelent! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  6. Valahol egy egész történet rejtőzik szerintem ehhez a vershez!

    Ki tudja...

    Érdekes gondolatokat vet fel ez a vers.

    VálaszTörlés