A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2015. március 24., kedd

Szerelmes hajadon ajkának pírja - vers

Szerelmes hajadon ajkának pírja

Téged akarlak!
A kínok kínját, a mennyország kapuját.
Nem vagyok oly erős,
hogy ne vágyjak rád!

Téged akarlak!
Ha fájnia kell, fájjon,
tőled cirógatásnak számít,
minden fájdalom. 

Akarlak téged!
A tüzet, a parazsat, a hamut,
mind-mind akarom, 
nélküled az életet, ezerszer feladom.

Akarlak téged! 
Minden hideg délutánon,
De ha tűzben ég a testem,
nélküled még így is fázom. 

S, te akarsz engem?
Ne felejts el, ha szerettél,
Légy felelős azért,
amit megszelídítettél.



2 megjegyzés:

  1. Tetszett a vers és a végén nagyon jól mutat Saint Exupery szállóigéje. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsófia!

      Örülök, hogy tetszik a vers, köszönöm szépen, hogy írtál nekem! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés