A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2012. október 14., vasárnap

Adom neked mindenem! - vers


Adom neked mindenem!

Meddig kell még sikítanom
Hogy hangom túlszárnyalja messzeséget
Mikor látok túl kín halmon
Borzalmas jövő,elenyészett.


Meddig kell még elviselnem a kínt
Mi darabokra szakítja testemet.
Adom vérem,te csak szívd.
Míg ki nem végzel engemet.



Kérlek láss át bűnös lelkemen
Tudd meg ki a valóm
Ígérem, nem felejtem
Érezni akarom.

Adom neked mindenem mi volt
De mégis érzem : tartozom
Nem kímélvén a holnapot
Neked életem alkotom. 

Hagyd emlékem szállva a széllel
Vedd el mi kell neked
Tartozom egy élettel
De itt voltam, ne feledd.


7 megjegyzés:

  1. Szia Dorothy!

    Szerintem, első vershez képest, nem is sikerült rosszul :) Volt egy kellemes lüktetése, tetszettek a gondolataid, szépen ügyeltél a rímelésre is. Versalkotásnál még szabadabban szoktam véleményezni, mint egy novellánál, mert ott lehet ebbe-abba belekötni, hogy így is lehetett volna, vagy még több izgalmat elbírt volna, stb, de egy vers... az annyira személyes, számomra, hogy nem is igazán merek és nem is akarok belekötni. Még akkor sem, ha lehetne, mert ez az író elképzelése és az, hogy megjegyezzem, hogy például nem rímelt, vagy erőltetett rím volt és a többi... felesleges. Egy vers úgy tökéletes, ahogy az író megalkotja :) A tiéd is tökéletes lett, tetszett és köszönöm, hogy olvashattalak!

    VálaszTörlés
  2. Szia Szatti ! Nagyon örülök ,hogy megint olvastál és véleményeztél :) Nagyon örülök a tanácsaidnak és próbálom fejleszteni magam :) Nagyon köszönöm ,hogy írtál :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, Szattinak igaza van! Egy vers mindig úgy jó, ahogy azt az alkotója kitalálta, hisz a te gondolataid vezérelték a kezed, és igazán te értheted csak.
    Én a vesszőket hiányoltam, de ezenkívül nagyon szép volt! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Bells! Örülök ,hogy olvasol és véleményezel engem és az írásaimat:) Köszönöm ! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Dorothy!
    Nagyon tetszik a negatív hangulat, és a kicsit agresszív hang, amin hozzám szólt ez a vers. Ettől olyan szívbemarkoló. Tehetséges vagy, és egyetértek az előttem szólókkal. Én egy versben legtöbbször nem a formát nézem, hanem, hogy sikerül-e a szövegnek hatnia rám. És neked (mint mindig) most is sikerült!
    Boldog vagyok, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katy!
      Őszintén örülök, hogy ezt olvasom, nagyon sokat jelent nekem! Köszönöm szépen a véleményed, hogy írtál és, hogy olvasol!:)

      Törlés
  6. Szia! :) Szerintem gyönyörű egy vers. az én lelkem megérintette.

    VálaszTörlés