A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. január 23., szerda

Elpusztult Utópia - vers

Elpusztult Utópia

Lantzenére szól a puska
Pusztulj, drága Utópia!
S ki ma selyemben született
Nem kaphat méltó ünnepet.


Fekete sisakosok serege
Sötét,bosszú színébe öltözve.
Átszínezték a kék eget
Hoztak sötét felleget.

Lágy fénye örökösnek
Nem állhat ellen a seregnek.
Oly fiatal,oly gyermek
Utópiám, kérlek mentsd meg!

Felnőhet-e valaha?
Vagy elpusztul még ma?
Biztosan halva született
Egy órát sem élhetett.

Mi lett veled paradicsomkertem?
Mivé lettél drága életem?
Vérrel borított pázsitodon
Virágzásodra áhítozom.

Világomat tönkretették
Álmaimat elüldözték.
S, jaj, szólt a puska
Pusztulj, drága ... Utópia!

8 megjegyzés:

  1. Szia kedves Dorothy,

    Te jóóó ég,már nagyon vártam egy verset tőled,és most íme,itt van.Kiváncsisággal követtem,olvastam a soraidat,melyek mindig mély tartalmúak,szép témájúak,különlegesek és igaziak.Nekem nagyon tetszett a műved,a rész ami igazán megragadott az a közepétől a végéig,és különösen az utolsó versszak.Rég olvastunk tőled verset!Ez szép munka volt,gratulálok,csak így tovább:o3
    Szeretettel Reni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!

      Jó látni ,hogy írtál és megosztod a véleményed velem! Nagyon örülök ,hogy ilyen lelkesen olvasol és ,hogy tetszenek a verseim! Tényleg nagyon sokat jelent nekem a véleményed!:) Köszönöm!:)

      Törlés
  2. Kedves Dorothy,
    S miért nem foglalkozol te verssel gyakrabban?Kérdem én,merengve a verssorokon.Szép volt,nekem legalábbis nagyon tetszett.Kedvenc két sor?"Lantzenére szól a puska/Pusztulj, drága Utópia!"Ez oly gyönyörű,oly mesésen hangzik,hogy nem tudom leírni.Nagyon ügyes vagy,csak így tovább.:)

    Hugs.Lina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lina!:)

      Mostanában nem nagyon volt ihletem a versekhez, de úgy tűnik a kémia óra unalma most erőt adott nekem! Köszönöm ,hogy megosztod velem a véleményed és ,hogy rendszeresen jössz,olvasol, kommentelsz!:) Köszönöm!:)

      Törlés
  3. Érdekes, különleges vers... volt egy különleges íze, ritmusa. Magával ragadó és mély tartalmú. Írj még sok ilyet, sok van benned és sikerült mindezt átadni a verseken keresztül, s a történeteken is, amik az oldaladra kerülnek :) Puszi és köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szatti!:)

      Nagyon örülök ,hogy tetszik és ,hogy még mindig olvasol tőlem!:) Nagyon jó érzés ezt,olvasni, köszönöm!:)

      Törlés
  4. Az x-faktorban egyszer a zsűri azt mondta Antal Tímeának, hogy most egy énekesnő született. Igen. Most egy írónő született. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Caleb!:) Nem is tudom mit mondjak,nagyon köszönöm!:) Igazán sokat jelent nekem:)

      Törlés