A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2012. október 28., vasárnap

Örök álom - vers


Örök álom

Félek, nem látlak többé már
Örökre egyedül hagysz tán?
Kérlek gyere értem, vigyél el
Az örök szabadság szele kell.

Álom volt csupán,gyenge pillanat?
Vagy tényleg ásod valahol síromat?
Igyekezz,kérlek,siess értem
Hagyd hátra e világot velem.

Szökjünk meg együtt,rabod leszek
Többé el nem eresztelek
Végy magadhoz gondozz engem
Rabold el gyenge lelkem.

El jössz értem ,jól tudom

Életem s létem neked adom
Egyedül hagynod engem kár
Az örök álom kora elkezdődhet már.


5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ezen versed,
    Bár egy kicsit nem értettem.
    A költői képek tetszetősek,
    Ezért ugyan mégis tetszett.
    Persze, értem, hogy szerelmes vers,
    Talán ezért nem ért el messzi szívemhez...

    Love.Ella.Fisher ;D

    VálaszTörlés
  2. Szia Ella! :)

    Örülök ,hogy tetszik és ,hogy véleményedet vers formájában írtad meg !:D

    Nem is tudom, ezt igazából nem szerelmes versnek szántam, de talán akarva-akaratlanul, ez lett belőle :)

    De köszönöm ,hogy írtál és ,hogy olvasol :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekes,tetszetős sorokat formáltál,nekem nagyon tetszett.

    Üdv:Lina.:)

    VálaszTörlés
  4. Remek vers,engem igazán megfogott!Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lina és Reni!:)

    Köszönöm ,hogy írtatok, hálás vagyok érte!:)
    Örülök ,hogy tetszik,remélem ez nem fog megváltozni a többi mű kapcsán sem!:)

    VálaszTörlés