A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. november 5., kedd

Nem voltál itt velem - vers

Nem voltál itt velem


Hiába vártalak éjjelen-nappalon,
Hiába könyörögtem az elveszett alkonyon,
Hiába sirattalak bolondul s vakon,
Nem voltál itt velem.

Hiába indultam útra érted,
Hiába kerestem mindenhol léted,
Hiába léptem újra minden lépted,
Nem voltál itt velem.

Hiába vigasztalt apám s anyám,
Hiába szeretgetett minden rózsalány,
Hiába sírtam a tündérek válaszán,
Nem voltál itt velem - csupán csak a magány.



8 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy!
    Ez a versed is gyönyörű lett-és most se csak úgy mondom ;).
    Nem értem hogy tudnak ennyire szomorú, de szép versek kipattanni a fejedből.
    Mióta költesz?

    Puszi:Nashua

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nashua!

      Nagyon boldog vagyok, hogy tetszik, sokat jelent a véleményed.
      Mióta is? Azt hiszem, két éve kezdtem írogatni, bár már másodikos koromban is próbálgattam. :)
      Köszönöm szépen, hogy újra itt voltál! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Nagyon szép vers :) Nagyon szépen ki tudod fejezni magad, gratulálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Orsolya!

      Köszönöm szépen, nagyon jól esik. Hálás vagyok minden szavadért. Köszönöm, hogy itt voltál és írtál nekem! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. Nagyon szép, egyetértek a többiekkel. Egyszerű, de kifejező és bár nem agyonbonyolítottan költői, átjön a sorokon a szomorúság. A csalódottság érzése. Mégegyszer, nagyon tetszett! Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Szatti!

      Köszönöm szépen, sokat jelent nekem a véleményed. Örülök, hogy tetszik és köszönöm, hogy itt voltál, szántál időt a versre és írtál nekem! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  4. Szia kedves Dorothy!

    Ugyanolyan hatással volt rám, mint a többi versed. Egyszerűen fenséges, költői és gyönyörű.:)
    Puszil,
    Reni Sunshine.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Reni!

      Mint mindig, most is nagyon sokat jelent a véleményed! Köszönöm neked, hogy szántál időt arra, hogy írj nekem, hálás vagyok érte! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés