A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. július 7., vasárnap

Az élet ösvénye - vers

Az élet ösvénye


Csak lehunyom a szemem és elhalkulok.

Elgyengülök, de meg nem halok!
Hisz olyan szép is az élet!
Madarak a hajnal-esti égen,
Megdobogtatják a szívem.
Fájnak a szavak,
Nekem is fájnak a tettek.
Sebekkel a szívemben, de tovább lépek,
Tovább élek és elindulok,
Az élet ösvényén tovább jutok.
Ajkamba harapok, s már erős vagyok.
Ujjaimat ökölbe szorítva, mosolygok.
Könnyes pillákkal ugyan, de vigyorgok.
Csak lehunyom a szemem néha,
Csak megállok egy pillanatra.
A madarak és a hajnal-esti ég alatt
Szívem még mindig ver és pumpálja a vérem,
S míg ez tart, életem is tovább marad
Bármeddig is kitarthatok én,
Míg járom az utam, az élet ösvényén.

7 megjegyzés:

  1. Szia Dorothy!
    Sosem okoztál csalódást a verseiddel és most sem.Annyira egyszerű,élethű,hiteles és lenyűgöző volt,hogy nem találom a szavakat,hogy tovább dícsérjem.Nekem nagyon tetszett.Így tovább!
    Szeretettel,Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni!
      Te pedig mindig feldobtad a kedvem a véleményeddel és ez most sincs másképp. Nagyon örülök, hogy tetszett, sokat jelent.
      Köszönöm, hogy írtál és, hogy véleményezel!:)

      Törlés
  2. Kedves Dorothy!
    Hihetetlenül tetszenek a verseid, nekem ez a versed lett az új kedvencem. Gyönyörűeket írsz, elképesztőek! Csak így tovább!
    Ölel, Leona G. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Leona!
      Nagyon örülök, hogy tetszenek és, hogy ez is megfogott:)
      Köszönöm, hogy olvasol és, hogy írtál nekem.

      Törlés
  3. Drága Dorothy!

    Azt hiszem most kommentálok először bármely művedhez, melyet iszonyatosan restellek. Nem vagyok az a személy, aki egy kommentárba letudja írni a véleményét röviden és ezért is nem szokásom írni valakinek is, de most megpróbálom. Röviden, tömören; imádom.
    Ha kicsit boncolgatni akarom, akkor tetszett a témája egyszerű volt, de még is magával ragadó. Fantasztikusan használd a szavakat és fogalmam sincs, hogy hány éves vagy - ami nem is számít -, de szerintem folytasd, amit csinálsz, mert sok ember szerint jó, amit írsz. Legalább is úgy vettem észre.
    Várom a következő műved és megígérem, hogy fogok kommentálni, mivel úgy hiszem mindenkinek sokat jelent egy vélemény.

    Csók, Diana Brunwin

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Olvashattam valami csodálatosat. Leírhatatlanul tetszik a versed, és leírhatatlanul sok érdekes érzés támadt bennem ezzel kapcsolatban - jó értelemben. Én inkább a szövegeimmel ékeskedem - a magam kis 2-3 olvasójával - de néha támad kedvem, ihletem verset írni, de még sosem alkottam ilyen szépet. Azt hiszem ezt az érzést nevezhetem csodálatnak, amit irántad, mint emberért érzek, szóval kérlek, folytasd ugyan ilyen szépséges szóhasználatokkal :).

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nem is tudod milyen sokat jelent ez nekem. :)
    Nagyon örülök, hogy tetszik és megfogott.
    Köszönöm neked, hogy írtál nekem és, hogy időt szántál a blogomra. :)

    VálaszTörlés