A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2012. december 13., csütörtök

Egy hosszú rémálom - vers


Egy hosszú rémálom

Vagy szurokból vagy pehelyből
Látomásom meggyötör
Vagy mocsárból vagy felhőből
Látomásom eltöröl.

Ott hol zöldben virít a völgy
Ott hol hegyekben madár száll
Elkísér oda e Drága hölgy
Ki nem más,csak a halál.

Tűzpiros csapás az égből
Vérem cseppekben szitál
Elpusztít, csupán szeretetből
Rejtőzöm, de lát.

Forró homlokom, izzadok
Szemem végre pattan
Valóban én vagyok
Tőle megváltást kaptam.

8 megjegyzés:

  1. Szia Dorothy!
    Tetszett a vers, csak a címet éreztem egy kicsit ellentmondásosnak. Ha hosszú a rémálom, akkor gondolom a kifejtése is hosszabb lehetne; és hogyha tényleg rémálomról beszélünk, akkor bele kellett volna borzongnom. A vers jó, nekem a cím sántít mellette...
    Csak így tovább, kedves!
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ella!:)
      Örülök,hogy tetszett és remélem azért a címe nem fog nagyon megzavarni,csak valahogy én ezt éreztem neki megfelelőnek!:)

      Nagyon köszönöm,hogy olvasol és írsz nekem!

      Törlés
  2. Helló!
    Mit is mondhatnék?Igazából tetszett ez a vers,tartalmilag nagyon érdekes stílusúan megfogalmazva,témája átjött,engem viszont nem zavar,hogy a cím nem erősen utal a vers tartalmára,nekem igy is nagyon szép,tiszta szívemből gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!:)

      Örülök,hogy így látod és annak is ,hogy tetszett!:)

      Köszönöm,hogy olvasol és ,hogy írtál nekem!:)

      Törlés
  3. Kedves Dorothy,
    Nagyon szépre sikeredett a vers,nekem nagyon tetszett.És azok a rímek,meg a szavak összetétele.Elképesztő..Gyönyörű.

    Üdv:Lina.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lina! :)

      Tényleg nagyon örülök,hogy tetszett, sokat számít a véleményed!:)

      Köszönöm,hogy írtál!:)

      Törlés
  4. Kedves Dorothy :)

    Libabőrös vagyok - szerintem ez mindent elmond :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau!:)

      Örülök ,hogy tetszik ^^
      Köszönöm ,hogy írtál :)

      Törlés