A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. március 13., szerda

Felgyúlt Remény - vers

Tudom ,hogy mostanában nem nagyon jelentkeztem,de úgy tűnik az ihlet messze elkerül engem. Mellesleg nagyon köszönöm a negyven (!) feliratkozót és a +9000-es blogmegnyitást,hihetetlenül boldog vagyok,köszönöm!

Felgyúlt Remény

Fáj a szívnek ha tőrt nyomnak belé
Fáj a testnek ha lángokban elég
Kín járja át most az én testem is
Lelkembe fúródott a mérgező tövis

S ,hogy fényes tillák úntalan kacagnak reám
Úgy sem fodrozik mosolyra többé szám
Már az elveszett èdenkert gyümölcse
Sem hozhat boldogságot üres lelkembe

De a föld oly mocskos nekem
Hogy keltsem életre reményem?
Pislákoló fényből lehet égig érő láng?
De hogy dobhatnám félre mindent ami bánt?

Sötèt szellemek,eresszetek
engem többè ne szeressetek
Ki szeretnèk törni,vagyis akarok
isten veletek könnyek ès boldogtalanok

5 megjegyzés:

  1. Szia Dorothy!
    Hát ez nagyon szuper lett, tényleg szép verset írtál itt nekünk titokban. Jó a képválasztás, kifejező. Kíváncsi voltam hova vezeted ezt a verset, ezért különösen tetszett a végére csattanó optimizmus, vagy szebb szóval remény, legjobb szó pedig az akaraterő. Szerintem ezt a verset megjegyzem magamnak ;)

    Ella Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ella!
      Sokat jelent nekem a vèlemènyed,hisz te is müvèsznö lennèl,ezèrt köszönöm ,hogy elolvastad ès írtál nekem!

      Törlés
  2. Szia Dorothy,
    Mint már mondtam,imádom a verseidet.Olyan kifejező és érdekes volt ez a vers. Ugyan úgy kell megfogalmazzam véleményem,mint máskor:nagyon tehetséges vagy,imádom ahogy írsz.Mivel én a verseket jobban szeretem,engem nagyon meg lehet érínteni velük és te ezt tetted a versed mondanivalójával,ezért köszönöm neked.Örülök,hogy most vers kerűlt fel a blogra,ezért hálás vagyok.Gratulálok hozzá,csak így tovább az írással!:)
    Szeretettel Reni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!
      Nagyon köszönöm,hogy rendszeresen olvasol és véleményezel,sokat jelent. Örülök,hogy tetszett és sajnálom,hogy nem jelentkeztem,de ez a fránya ihlet ... biztos te is átestél ezen.:)

      Törlés
  3. Szia Dorothy,
    Igen persze,hogy én is átestem ezen!:D

    VálaszTörlés