A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2015. október 28., szerda

Felesleges - vers

Sziasztok! Mint látjátok új kinézetet kapott a blog, a fejlécet Ruta Feelt készítette, aki igazán tehetséges. Imádom a munkáit! Mit gondoltok az új designről? Kérlek, írjátok le az észrevételeiteket, ugyanis ebben igazán amatőr vagyok, kíváncsi lennék pár tanácsra. 
Köszönöm szépen előre is! :) 

Felesleges 

Nem hittem, hogy jó vagyok.
Átkoztam, szúrtam, bántottam,
Bűnben fürösztve ártottam
Magamnak.

Nem hittem, hogy jobb leszek,
Szebb, fényesebb, kellemesebb,
S nem lettem más csupán:
Feleslegesebb.

Te azt hiszed, hogy jó vagyok.
Hogy szép, fényes, kellemes.
S remélem nem jössz rá:
Szeretni engem felesleges. 


8 megjegyzés:

  1. Dorothy Large mindig olyan verseket írsz amit nem lehet nem imádni, valami ámulatba ejtően szép. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Burns Lorien!

      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Drága Lara!

    Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszett! :3

    Ölel,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Erre a versedre írhatok egy novellát? Természetesen meg lennél jelölve rajta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sheena!

      Természetesen írhatsz, ez számomra lenne megtiszteltetés. Csak kérlek majd küld át nekem a novella linkjét! :)

      Ölel,
      Dorothy L

      Törlés
    2. http://tizdkgfantazia.blogspot.hu/2016/07/ures.html
      Bocsánat, amint látod, hamarabb kiraktam, mint megadtad rá az engedélyt, de annyira kikívánkozott :) Belőlem ezt váltotta ki ez a vers. (amit azóta elolvasok naponta)

      Törlés
    3. Drága Sheena!

      Természetesen nincs probléma, örülök, hogyha akármilyen érzéseket kelt benned ez a mű! :)

      Törlés