A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. október 27., vasárnap

Nem ismernek - vers

Nem ismernek

Nem ismernek,
S nem is ismertek soha,
Apám, anyám mégis láttak, noha,
Néha falakba ütköztek.
Nem ismernek,
S nem is fognak sohasem,
Maszkomat le minek vegyem?
Hisz tehetetlenek.
Nem ismernek,
S nem kell, hogy megismerjenek,
Várjátok, hogy tovább menjek,
Itt hagyjalak benneteket.
Nem ismernek,
Ne akarjatok megismerni!
Csak hagyjatok elengedni,
Nehogy hátranézzek!
Nem ismernek,
És nem is akarnak.
Hisz még én sem ismerem magamat,
A szunnyadó, de égető lángomat.
Nem ismernek,
Nem is baj talán,
Hisz mielőtt megölt a magány,
Ők voltak nekem.

9 megjegyzés:

  1. Drága Dorothy!
    Mindig várom a verseidet, imádom őket olvasni! A mostani is nagyon szép lett, átjött az üzenete:)
    Várom a következő művedet
    Vacak xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vacak!

      Nagyon örülök, hogy szereted olvasni és várod a verseimet. Köszönöm szépen, hogy ezt is elolvastad és, hogy leírtad a véleményedet! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Kedves Dorothy!

    Nagyon szeretem a verseidet, külön örömmel olvasom mindegyiket. Különlegesen tehetséges vagy, azt hiszem :)

    Üdv
    Shirley

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Shirley!

      Köszönöm szépen, nagyon jól esnek a szavaid, nem is tudod, mennyire. Boldog vagyok, hogy tetszenek a verseim és köszönöm szépen, hogy szánsz időt az elolvasásukra! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. Kedves Dorothy!
    Nagyon jó lett ez a versed is, gyönyörűen írtad le. Van tehetséged hozzá, ez nem kétséges. Soha ne hagyd abba az írást!
    Puszil,
    Jenna C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jenna!

      Köszönöm szépen a sok dicsérő szót, nagyon jól esik. Az írást nem tervezem abbahagyni, nem is szeretném. Köszönöm szépen, hogy itt voltál! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  4. Drága Dorothy! Ebbe beleborzongtam, köszönöm szépen! Ölellek, C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cecile!
      Ennek nagyon örülök, én köszönöm, hogy itt voltál! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  5. Dorothy!!!

    Lenyűgöző verseid vannak!
    Örülök, hogy rád találtam,kíváncsivá tettél! :D
    Én is verseket írok s van egy hasonló témájú versem: "Nem ismersz" címen.
    Belinkelem ide: http://titkosdal.blogspot.ro/2015/08/nem-ismersz.html

    Üdv,
    Gy. Anna

    VálaszTörlés