A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. szeptember 28., szombat

Halhatatlanok násza - vers

Halhatatlanok násza

Egy nap, egy komor hajnalon,
Míg pír ült az esti alkonyon,
A földi férgek menekültek,
S a halhatatlanok eltévedtek.
Halálnak tusáját várták ők ketten,
Egymást gyilkolták kéz a kézben,
S eget tépő sikoly tőrt fel belőlük,
Rohant ki merre lát előlük.
Kezüket szorítva egy ökölbe,
Ölték egymást a tengerbe,
Melynek habjai közt elveszni tűntek,
De az élet elől nem menekültek.
De még így is szerették egymást nagyon,
miközben egymást verték agyon,
s míg vért könnyezve sírtak,
még így is szeretők voltak.
Vérük közös patakba folyt,
míg egyik a másikba karolt,
s fáj a szívükben a tudat,
hogy egymásnak adnak örök álmokat.
De a halál kaszája nem suhint felettük,
A táj nem homályosul előttük,
Bárhogy aprították szerelmüket,
A sorsuk elől nem menekültek.
Sír a halhatatlannak mindkét szeme,
Nem gondol másra, csak egyre,
Egyre, a halálnak jöttére,
Hogy érjen oda hozzá végre.
Csak egy kívánsága lehet még,
Egy is bőven elég,
Hogy szemét örökre lehunyhassa,
Életének könyvét végleg becsukhassa.
De ők ketten még életük elején állnak,
Kiáltásaik hiába szállnak,
Imáik nem kapnak otthont,
Csak állnak, mint két félbolond.
Átkozva az eget, átkozva az urat,
Átkozva a végtelen utat,
Egyetlen kívánság sem teljesülhet,
Könyörgésük eredményt sem szülhet.
Így hát beletörődve, de nem boldogan,
Testük cafatokban, vérfoltosan,
Kéz a kézben élnek tovább,
Örökre és idébb-odább.

6 megjegyzés:

  1. Drága Dor!
    Hűha. Na ez aztán egy nehezen megemészthető vers. Párszor el kell ahhoz olvasni, hogy az ember igazán megfejtse a mögöttes gondolatokat. Nekem nagyon bejön!! Gratula hozzá.
    xx:Tam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tammy!

      Nagyon örülök, hogy tetszett, sokat jelent nekem a véleményed! :)
      Köszönöm, hogy írsz és olvasol!

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Kedves Dorothy!
    Huh,ez nagyon megrázott.Persze jó értelemben.
    Nagyon sokszor olvastam el a verset,mire kiszedtem belőle a mondanivalókat.
    Csak így tovább!(Most csak ennyit tudok mondani).
    Ölel:Nashua

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nashua!

      Nagyon boldog vagyok, hogy tetszett, igazából kicsit izgultam is, mielőtt kitettem. De örülök, hogy téged megfogott! :)
      Köszönöm, hogy írtál és, hogy elolvastad a verset! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. Hűha, nem is tudom mit fűzhetnék ehhez hozzá!

    Pontosan azt a baljós hangulatot hordozza magában, amit keresek egy könyvben, ha leemelem a polcról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsófia!

      Nagyon örülök, hogy megfogott a vers hangulata, köszönöm szépen, hogy írtál nekem, mindig sokat jelent! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés