A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2012. október 30., kedd

Az árulás szele - vers

Az árulás szele

Rothadó testes maradványából
szövök szép ruhát magamnak.
Sikítsd torkod szakadtából,
hogy miért,miért nem maradtam?

Elhaló sikolyodban fogok
fürdeni ma éjjelen
Egyszerű okok
miatt kúszol elém félszegen.

Mellkasodból készítek magamnak
meleg kabátot 
Hűségemet akartad,
megbízható barátot.

Árulásom jobban fáj,
mintha elmetszenék torkodat.
Most ahogy fekszel, kár,
hogy nem értetted gondomat.

Saját véredben feküdve
repül messzire lelked
Mocsokkal és sárral fedve,
többé itt már nincsen helyed.

8 megjegyzés:

  1. Azta... Ez nagyon jó lett. A verseid közül eddig ez a második legjobb szerintem. A hangulata nagyon jó lett, bár kissé beteg, de így jó, csak így tovább, még több ilyet. Apropo a novella második része is jó lett, tetszett, kíváncsi vagyok vajon mi lesz vele/velük.~ :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Dorothy!
    Jó döntés egy ilyen verset Halloween napján feldobni az oldalra. Nekem tetszett ez a morbid vonal. Bár túl mély gondolatokat most nem írtál a versbe, meg volt a maga hangulata :) Tetszett a vers, furcsa, hogy ezt mondom, de számomra olyan kis könnyed versnek számított.
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!:)
    Nagyon örülõk ,hogy írtatok ès ,hogy tetszett ez a vers:)

    Remèlem olvashatom mèg a vèlemènyeteket az oldalon :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett ez a versed... mondjuk imádom az ilyen témájú, hangulatú alkotásokat. Talán azért is fogott meg ennyire. Remek volt, köszönöm, hogy olvashattam :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök ,hogy tetszett :) èn köszönöm ,hogy olvasol!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    Most találtam rád és bele olvastam a bejegyzéseidbe. Nagyon jól írsz, tetszik a stílusod..és ez a vers. Nekem nagyon bejött! Csak így tovább *.*

    VálaszTörlés
  7. Szia Mirella! Örülök ,hogy ide tévedtél és ,hogy tetszenek az írásaim! ^^ Remélem ez nem változik és látlak még a blogon! ^^ :)

    VálaszTörlés
  8. Horrorisztikus, borzongató, elgondolkodtató...

    Mi kell még...?

    VálaszTörlés