A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. augusztus 30., péntek

A csönd - vers

A csönd

Kimondasz, s már itt sem vagyok
Mégis ott vagyok mindenhol.
Csak várom, hogy előbújhassak,
Két csevej közt előkússzak.
Ott vagyok mindenhol, de könnyen eltűnhetek,
Kimondanak, s már el is felejtenek.
Meghalok minden dallamban,
Minden szóban és hangzavarban.
De mindig feltámadok,
S kínosan továbbállok.
Nem köszönnek, ha elmegyek,
Ha érkezem, nem üdvözölnek.
Ahol nincs senki, ott üvöltök én
Tudják vagyok, ahol sötét van, ahol fény.

2 megjegyzés:

  1. Rövid.Tömör.Velős. Na és mennyire igaz!
    Imádom ahogy megfogod a szavakat és belecincálod a mondandódba.
    Pontosan odaillenek. Tetszett!! Még ilyet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tamara!
      Nagyon örülök, hogy tetszett:) Köszönöm szépen és hálás vagyok, amiért elolvastad és írtál!
      Remélem a továbbiakban sem okozok csalódást! :)

      Puszil,
      Dorothy Large

      Törlés