A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2015. január 12., hétfő

Beidegződés - vers

Drága megmaradt olvasók!
Nagyon szégyellem magam, a hosszú kimaradásért, de sajnos ihlethiányban szenvedek és a mostani írásaimat egyáltalán nem találom elég jóknak. De remélem ennek ellenére tetszeni fog nektek ez a vers! 
Köszönök mindent! :) 

Beidegződés

Jöjjön rám égi sújtás,
Pondrók, férgek gazdagon,
Lepereg rólam minden fájdalom.
Nem lesznek hidegek többé a telek,
Ha arra gondolok, hogy elveszítelek.

Üresedik mellkasom, sötét érzés,
Testemet is elérte a kín, a szenvedés.
Bú, bánat, s minden - csak a felejtés nem.
De, hogy téged elfelejtselek? 
Belehalok, ha elveszítelek. 



4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik és örülök, hogy itt vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bryan!

      Örülök, hogy sikerült elnyernem a tetszésedet és én is örülök, hogy itt voltál ás olvastál!:)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Szia Dorothy!
    Annyira örülök, hogy ismét írsz. :) Az utóbbi időben folyamatosan vártam a frissítést, hogy mikor bukkansz fel, hiányoztak a műveid, hisz régóta olvaslak. Ez a versed is zseniális, egyáltalán nem érzek benne hibát a hosszú kihagyás után sem. Megértelek, én is vagy másfél évig szüneteltem, most próbálok újra vissza lendülni.
    Remélem, többé nem tűnsz el! :)
    Puszi, Barbi
    (Abbey H. néven futottam sokáig, ha esetleg kétkedve néznél, hogy ki vagyok :D)
    http://drinkmysoulbyabbeyholloway.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Drága Barbara!

    Köszönöm, hogy írtál, nagyon jól esnek a szavaid és én is próbálok visszarázódni, neked is sok szerencsét kívánok. Persze természetesen benézek hozzád és kíváncsivá tettél! Köszönöm, hogy olvasol! :)

    Puszil,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés