A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2014. január 8., szerda

Egy haldokló üzenete - vers

Egy haldokló üzenete 
Ide zuhantam én, ide le,
Zord és sötét eme
Vadvilág.
Az idő is oly lassan halad,
hogy megunja posztját a nap
míg a hold átveszi helyét,
az égnek páholyán,
szomorúan, s mogorván.
De a fény is oly hideg,
az ölelés metsző és rideg,
a szép szavak is fájdalmasak,
a szellők is mind ártalmasak,
a testem is oly álmatag.
Halvány körvonalnak látom,
mint befejezetlen festményt a vásznon,
melyet elvetettek,
s a szoba sarkában felejtettek.
De el is tűnik hirtelen,
mint egyszerű hiedelem,
mese és legenda,
úgy lépek tovább rajta,
s nem várok már csodákat,
nem látom már csodásnak,
az eddigi gyönyörű léteket,
mert nem élvezem már magát,
az Életet.

6 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szeretem a blogodat, ezért is szeretnélek invitálni egy blogos játékra. Nézz be hozzám: http://voroskaktusz.blogspot.hu/2014/01/ismerjuk-meg-egymast-ujra.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vöröskaktusz!

      Nagyon örülök, hogy szereted a blogot és köszönöm, hogy gondoltál rám! Mindenképpen benézek. :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Szia! Olvastam a verset, és nagyon tetszik. :) Szeretnélek megkérni arra, hogy írj egy verset, melynek emlék a címe. Előre si köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sarkcsillag!

      Nagyon örülök, hogy elolvastad és, hogy tetszik. Milyen versre gondoltál? :) Adj meg valami konkrétumot, kérlek, és meglátom, hogy mit tehetek! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. ééés most lettem hivatalosan is szerelmese a költészetednek.
    nem tudom, hány éves vagy, nem tudom, tudod-e, milyen érzésekről írsz, de tudod mit? nem számít, mert fantasztikusan bánsz a szavakkal. se nem túl sok, se nem túl kevés, egyszerű és elgondolkodtató. köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága HardCandy!

      Nagyon örülök, hogy tetszenek a verseim, köszönöm szépen a bátorító szavakat, nagyon sokat jelentenek. Hálás vagyok amiért írtál nekem. :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés