A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. január 3., csütörtök

Lélekfaló - novella


Lélekfaló

Több férfi is megjelent a Godhold birtok hatalmas,zöld udvarán,akiket elvarázsolt a hercegnő ravasz bája. A férfiak mind egyformák,nem igaz? Egy halvány mosoly,kellemes illat esetleg magával ragadó beszéd hang is eltudja őket szakítani a családjuktól vagy munkájuktól,hogy ezen az éjszakán megjelenjenek Viola hercegnő előtt. A fiatal hölgy kihirdette,hogy férje keres magának, ezért a falu szinte összes férfi tagja a birtokon vár a lányra.
S végre,megérkezett az est sztárja,a hajnali üstökös,reggeli harmat, Viola Godhold. Szalmaszőke haja kellemesen terül el a vállán, néhol kivillan kecses,hófehér nyaka.Hatalmas és üres kék szemei végigjárnak az összegyűlt férfiakon. Tökéletes formájú orra körül megjelenik pár halvány szeplő,ami még inkább kiemeli gyönyörű arcát, míg ajkai vérvörösek, szinte izzanak.
Kezét végig a lépcső korlátján tartja, úgy araszol lejjebb a fokokon. Igen. Pontosan olyan,mint egy angyal.
A férfiak kiabálni kezdtek, ujjongani, mikor megpillantották ezt a szépséget,az Ő cseresznyevirágszínű szoknyájában. A lány akaratlanul is elmosolyodott, hisz tudja mi lesz ennek az estének a vége. Nem egy bimbódzó kapcsolat,amire a férfiak várnak, nem egy virágos esküvő.
- Üdvözlök mindenkit! - kezdte a lány nyájas hangon. - Köszönöm ,hogy eljöttetek. Tényleg nagyon örülök neki.
Természetesen a férfiak újból kiabálni kezdtek,szinte égtek a vágytól,hogy legalább egy lépéssel közelebb kerülhessenek a gyönyörű Violához.
De a vágyakozástól ködös pillantásokat,rögtön felváltotta a rémület és a kétségbeesés szikrája. A hatalmas kastély ajtaján kilépett a fiatal hercegnő apja,majd lányához igyekezett. Mindenki lélegzet visszafojtva szemlélte az eseményeket,néhányan menekülni próbáltak,átmászni a csukott kapun,de mind hiába. Persze nem az apa felbukkanása volt olyan borzalmas,hanem a vérben forgó szemei és az a sunyi vigyor a képén.
- A kisasszony édesapja nem hunyt el? - kérdezte az egyik férfi.
- Én is úgy hallottam.
Viola közelebb lép apjához,majd meghajlik.
- Jó étvágyat,édesapám! - mondta monoton hangon.
- Köszönöm gyermekem.
A férfiak ordítottak fájdalmukban, néhányan csak összerogytak és várták a borzalmak végét. Ahogyan az emberek lelkei, Viola édesapjának testébe szálltak, úgy estek össze mind egy szálig, többé fel sem keltek. Ahogyan testükből lassan eltűnik az,kik eddig voltak,az emlékek,az érzések,minden ... borzalmas és égető dolog.
- Takaríts fel, Viola! - kezdte az apa,majd megfordult és elindult a hatalmas kastély felé. - Utána azonnal elhagyjuk ezt a falut. Már nincs értelme itt maradnunk.
- Igenis, apám. - szólalt meg újra a lány, robotszerű hangján. Lassan elégette a testeket, hamvaikat pedig egy patakba szórta. Mire mindennel végzett, már világosodott. Viola beszállt, apjával együtt, egy lovas kocsiba és a következő faluba tartottak, még több áldozatért.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy,
    Szemtelennek érzem magam,amiért te olyan hűségesen járogatsz hozzám és véleményezel,én meg hébe-hóba írok megjegyzéseket.Ez nem azt jelenti,hogy nem olvasom,csak kicsit lusta vagyok a hozzászólásokhoz.Remélem nem haragszol emiatt,mert most erőt vettem a lustaságon és itt vagyok,amint látod,írok.
    A novelláról:szép lett,habár én még olvastam volna tovább a részletekről,hogy még hátbor-zongatóbb legyen.Így is érdekes volt,mert én kimondott nem számítottam erre a fordulatra.
    Nagyon ügyes vagy,nagyon szép lett novella.Csak így tovább!És megígérem,hogy ezután minden bejegyzésedhez(legyen az novella,vers,bármi)írni fogok.:)

    Hugs.Lina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lina!:)

      Persze,hogy nem haragszom, nagyon örülök ,hogy írtál :)
      Örülök,hogy megleptelek és így visszagondolva talán igazad van!

      Előre is köszönöm minden véleményedet,hisz nekem nagyon sokat jelentenek ezek a szavak!:)

      Törlés
  2. Helló,Dorothy
    Itt vagyok "ragyogok,mint az égen a csillagok",véleményezni jöttem:))A novella érdekes,szívszorító témája közel kapcsolódott hozzám,ezért mondhatom azt,hogy ügyes vagy,tetszett(habár,tényleg lehetett volna hosszabb is)!:)Csak előőőre!:)
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!:)

      Köszönöm a biztató szavakat,nagyon sokat jelentenek nekem!:) Örülök,hogy tetszett, köszönöm ,hogy véleményezel és olvasol!:)

      Törlés
  3. Mindig meglepsz. Nagyon szeretem olvasni az írásaidat.

    VálaszTörlés