A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. augusztus 12., hétfő

A tudatlanság homályában - vers

A tudatlanság homályában

Csitt! Halk szavak édes melankóliája, Hívogatnak. De nem hallom őket. Untalan kavargó, örvénylő szavak, Dörömbölő, visszhangok mellkasom alatt, Fátyolt eresztenek. Egyszer már láttam ilyet valahol. Kótya fodrok a víz felszínén, Alatta élek, létezek én. S fent, kékségen és paradicsomon túl, Ahová az alkony sem ér, És az est sem száll reá, Ott az igazság. Nappalt éjszakává, S a mosolyt könnyekké tenném, Ha megtudhatnám, mit takar, mi enyém. Hová tart és mit ér el, mit akar. Mit akarok én? Mivé leszek én? Választ várva élek, a gyér fátyol alatt, A tenger fenekén, A tudatlanságban.



8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, a kép is ilik hozzá. A szavakbó áradó tehetetenség, szinte tapintható. Ismét alkottál valami gyönyörűt! Köszönöm, hogy olvashattam! <3

    Katy Blue

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katy!
      Nagyon sokat jelent ezt nekem, nem is tudod milyen jól esnek a szavaid! Boldog vagyok, hogy elolvastad és megfogott, köszönöm neked!:)

      Törlés
  2. "Nappalt éjszakává, S a mosolyt könnyekké tenném,Ha megtudhatnám, mit takar, mi enyém." - imádtam!! :)))
    Ezt mindig leírom, de nagyon-nagyon tehetséges vagy :)Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Klau!
      Nagyon örülök, hogy tetszett, köszönöm szépen a bókokat, nagyon sokat jelent ez számomra!
      Köszönöm, hogy olvastál és, hogy írtál nekem!:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Kedves Vacak!
      Boldog vagyok, hogy elnyerte a tetszésedet!:)
      Köszönöm, hogy olvastál és írtál nekem!:)

      Törlés
  4. Kedves Dorothy,
    Ez valami csodálatos, hogy milyen szép volt. Tényleg nem tudom, mit mondhatnék, ugyanis magával ragadott. Nagyjából olyan képet rajzoltál elém, ahol egy lány egy üvegkoporsóban fekszik a tenger mélyén. De nagyon gyönyörű. Bocsásd meg, hogy nem tudok mit mondani! Szavak nélkül maradtam.:)

    csóközön.Lina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lina!
      Nagyon jól esnek a szavaid, nem is tudod mennyire. Örülök, hogy tetszett és köszönöm, hogy végig olvastad illetve, hogy írtál nekem! Sokat jelent! :)

      Törlés