A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2014. augusztus 18., hétfő

Sóvárgás - vers


Sóvárgás

Kezem lankadt, búsan, fájón,
Egyszer rideg éjféltájon,
Jeges, hideg, ujjbegyemmel,
Fagyos, csupasz kebleimmel,
Melyet nem takar el semmi test,
Nem takar már semmi sem.

Bordám alatt egyre dobban,
Meg-megtöri testem nyomban,
Meg nem érzi senki sem,
Hiába bódul szerelmesen,
Hiába érezne melegséget,
Hiába keresné érintésed.

De fel-fel támad csúnya szél,
Magamra, egyedül hagyva én,
Csak leplem tapad testemre,
Mintsem más melengetne,
Meg nem érint senki sem,
Meg nem érint, szerelmesen.

Csapzott, barna holló tapadt,
S egész éjjel ott is maradt,
Hátamon megtanyázott,
Hajlott, mint földi kalászok,
Tollait röptette a szél,
Szebben csillogott az ezüstnél.

Hideg dallam kecsegtetne,
Szülőm újra fecseghetne,
Jövőm korán nem jön el,
Nem szükséges, nem is kell,
Mély hullámok, zord a tenger,
Eljő még a jó November.

Szivem zokog, meg sem áll,
Míg bárki engem körbezár,
Hadd mondja el újra hát,
Hadd érezze sugarát,
Hogy többé sose fázik,
Esik eső, el nem ázik.

Szerelmesen melengetne,
Kebleimen merengene,
Motyog, szuszog még valamit,
Nem vinné el hullámaid,
Újra s újra visszatérne,

Tovább már ő kísérgetne. 

6 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy!

    Olykor nehèz volt megèrteni a sorokat, mert nèhol kuszàn ès szàmomra èrtelmetlenül követtèk egymàst, mint pl a harmadik ès hatodik versszakban, de ternèszetesen maga a vers nagyon jò ès tetszik. Csak ìgy tovàbb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Reni!

      A vers szeszélyessége ellenére örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! Köszönöm szépen, hogy elolvastad és, hogy írtál nekem!:)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Drága Dorothy!

    Egy percig csak pislogtam erre a versre, aztán elolvastam újra, újra és újra. Legutóbbi verseidhez képest sokkal hosszabb, és nagy ívű mű lett, nekem nagyon elnyerte a tetszésem. A sor végi rímek egy pulzáló, löketet adó ritmust adtak neki, számomra legalább is, érzelem-dús volt, és nagyon szépek a szóképeid. Gratulálok, nekem kifejezetten tetszett!

    Puszil,
    Shirley

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Shirley!

      Az igazság az, hogy kicsit régebben írtam a verset, de örülök, hogy megtaláltad a ritmust benne és amiatt is nagyon boldog vagyok, hogy tetszett neked! Remélem a jövőben sem okozok csalódást!:)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. Kedves Dorothy!
    Elolvastam az összes versedet, mégis úgy gondolom, hogy ez lett a legszebb, és ezt igazán át is tudtam érezni. Csodás sorok és rímek vannak benne, különösen megfogott ez a két sor:
    "Mély hullámok, zord a tenger,
    Eljő még a jó November."
    Csodás író vagy, öröm olvasni minden egyes művedet, visszatérő olvasóként üdvözölhetsz mostantól.
    Puszi, Jane Doe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jane!

      Nagyon örülök, hogy megfogott a vers és remélem, hogy a többi irományom is tetszeni fog! Köszönöm, hogy itt voltál, olvastál és írtál nekem. Mindig sokat jelent! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés