A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2015. szeptember 7., hétfő

Azonnal oldódik - vers

Kedves Olvasók! 
Próbálok újra aktív lenni, jelenleg - már hónapok óta - új "regényen" dolgozom, remélem mielőbb meg tudom mutatni nektek. Ezt a verset még egy pályázatra írtam, tőlem nem megszokott stílusban, de remélem elnyeri tetszéseteket! 

Azonnal oldódik

Fájó messziségben, túl a busznak párás üvegén,
ahol két monogram díszeleg- te meg én.
túl az emléken is, ahol nem csak monogramok voltunk
túl azon, ahol a Hold ráfolyik az égboltra,
a Hold, melyet lehoztam volna érted, neked,
lehoztam volna, mikor szerelmes voltam,
szerelmes a szerelmedbe.
ujjaim ráfagytak a hideg üvegre - nem az
ablaküvegre.
a busz járásának ütemére remegnek szememben a könnyek,
s a borosüvegben a cseppek kótyagosan nyögnek,
kótyagosan nyögnek még az ajkamon is,
a szervezetemben.
a fele eltűnt - hova lett?
a gyomromnak mélyén csügged
talán elmegyek hozzád, talán elmegyek haza,
vagy leszállok s világgá futok - nem tudom.
csak hogy,
ez édes nedűben - ezt tudom - ahogy ajkamhoz
ér
benne oldódik minden szívszilánk,
minden apró-cseprő vitánk,
mindent, mit újra s újra csinálnánk,
benne azonnal oldódik,
melyet magunkban elnyomnánk,
azonnal oldódik benne.
s mindent elfeledek.
csak a végállomásra emlékszem tisztán.

6 megjegyzés:

  1. szia :)
    Ez elképesztően tetszett nekem :)
    Grat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna!

      Nagyon örülök, hogy tetszett a vers, és köszönöm, hogy írtál nekem! :) Mindig sokat jelent!

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Szia! Ez a vers nem a tőled megszokott, ahogy ezt te is írtad. De így is elvarázsolt, mint minden vers. ami tőled származik. Jó volt látni, hogy többszínű is tudsz lenni. Köszönöm ezt az újabb csodás élményt Neked!

    xoxo

    Galia L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gaila!

      Nagyon örülök, hogy ismét itt vagy! :3 Boldog vagyok, hogy ez a vers is elnyerte a tetszésedet, nagyon hálás vagyok, hogy olvasol és, hogy írtál nekem! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. Kedves Dorothy! :)
    Őszinte leszek hozzád: Imádtam a verseidet! Olyan elgondolkodtató, érzelmekkel telepakolt írások alkotására vagy képes, amelyekhez őszintén csak gratulálni tudok! A szókincsed feltűnően gazdag, ami lehetővé teszi azt, hogy élvezhetőek legyenek a novellák/ versek.
    Nagyon ügyesen írsz! Csak így tovább! ^_^
    - Sophia -

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sophia!

      Nagyon szépen köszönöm a biztató szavakat és azt, hogy olvasol és írsz nekem. Igazán sokat jelent. Örülök, hogy tetszenek a verseim, remélem továbbra sem okozok csalódást. :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés