A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. szeptember 21., szombat

Még hiszel ... - vers

Még hiszel ...

Még hiszel a mesékben,
A fantazmagóriákban,
Még hiszel a káprázatban,
A boldogságban s az álmokban.
Még hiszel szüleid szavainak,
A szemfényvesztésben,
Még hiszel a bizalomban,
Az éjféli kívánságban.
Még hiszel a csillagokban,
A hamis fényüknek,
Még hiszel a csodákban,
Hogy álmaid teljesülnek.
Még hiszel a lelkednek,
Hiába hóbortos és láthatatlan,
Még hiszel a szívednek,
Ki téged vezet untalan.
Még hiszel a mennyben,
Az angyalok dalának,
Még hiszel a felhőkön túli,
Gyönyörű világnak.

6 megjegyzés:

  1. OMFG!
    Ez..egyszerűeen...gyönyörű!! *-*
    Hihetetlen mennyire jó vagy!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tammy!
      Nagyon örülök, hogy tetszik, igazán sokat jelent.^^
      Köszönöm, hogy elolvastad és, hogy írtál! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Szia kedves Dorothy!
    Olyan volt, mint egy mese, és mint egy gyönyörű dal, és én együtt sodródtam a dallammal! Gyönyörű volt, nagyon tetszett! :)

    Szeretettel.Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni!

      Akkor úgy tűnik, sikerült elérnem a célomat és ennek nagyon örülök.:)
      Boldog vagyok, hogy tetszett és köszönöm, hogy elolvastad illetve, hogy írtál! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés
  3. Kedves Dorothy!
    Huh, mire a vers végére értem könnyek szöktek a szemembe. Valahogy magamra ismertem, hogy hiába hiszik. Egyszerűen gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ruta!

      Örülök, hogy tetszett és ennek ellenére, remélem, hogy valóra válik mind az, amiben hiszel! :)

      Puszil,
      Dorothy L.

      Törlés