A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. május 14., kedd

Tébolyult gyűlölet - vers



Tébolyult gyűlölet

Nem tudok másként gondolni rád
Ezer darabra tépnéd tested és szád.
Hogy ne halljam többé ostoba hangodat
Hogy felszínre törjön a véres ámulat.

Mutatnék neked megannyi szenvedést
Átadnám neked az álmatlan ébredést.
Elér téged bűnös gondolatom
Csak véres s fájdalmas halálodat akarom.

Látni kívánom szemedben a félelmet
Mikor rájössz, hogy általam kell végezned.
Ki akarom ásni jelöletlen sírodat
Fokozni akarom még végtelen kínodat.

De magamtól kérdem: megéri?
Feladni mindazt ,amit meg tudtam szeretni?
Megéri bemocskolni miattad a kezem
Eldobni miattad a józan eszem?

Nem pazarlom rád gondolataimat
Ne halálod töltse ki álmaimat
Jelentéktelen és elhasznált tested
Nélkülem is a halálba eshet.

De lelkem hatalmas lángként,
Míg testem csak apró szikraként
De gyűlöli létezésed
Megveti életed s születésed.


8 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy!
    Ez a vers most felrázott rendesen. Békésen üldögéltem az informatika könyv felett, közben belekezdtem a versed olvasásába, majd már csak azt vettem észre, hogy a végére értem. Lebilincselő volt. Néhol hibás mondatjelek szerepeltek, de ettől eltekintettem természetesen. Erőteljes érzelmi világot jelenítettél meg hihetetlenül hitelesen. Én nem szeretem a gyűlöletet, de ez a vers ettől függetlenül elnyerte a tetszésemet.
    További értékes írogatást kívánok! ;)

    Gabriella Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ella!
      Először is nagyon köszönöm, hogy írtál.
      Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet, izgultam is egy kicsit, hogy ki mit fog róla gondolni:)
      De nagyon örülök, hogy neked tetszik és még egyszer köszönöm, hogy írtál és elolvastad a verset!

      Törlés
  2. Drága Dorothy!

    Gyönyörű volt ez a vers. Köszönöm az élményt, hogy olvashattam! :)

    Viola

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viola !
      Én köszönöm, hogy olvastál és írtál :)

      Törlés
  3. Hú, melyik díjnál is volt az a kérdés, hogy gondolatban öltél-e már meg valakit...? :P

    Viccet félretéve tényleg gyönyörű vers. Egyébként már olvaslak egy ideje, csak most jutottam szóhoz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök,hogy tetszik és köszönöm, hogy olvasol és ,hogy írtál :)

      Törlés
  4. Szia kedves Dorothy,
    Mit mondjak?Gyönyörű?Csodás?Fantasztikus?...Egyszerűen nem tudom mi mást mondjak.Erőteljes,haragos érzelmek mutatkoztak,nagyon jól megfogalmaztad őket.Ebben a versedben tökéletesen megmutatkozott igazi tehetséged az íráshoz!:)Nekem nagyon tetszett,és mostmár ez lett eddigi kevdencem tőled!Csak így tovább,mert lenyűgöztél ezzel!:D
    Szeretettel Reni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni!
      Vigyorogva olvasom, amiket írsz nekem, nagyon jól esik. Nagyon köszönöm, hogy kitartóan olvasol és kommentelsz nekem, hálás vagyok :)

      Törlés