A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2012. december 7., péntek

Díj ! :)

Sziasztok! :) 

Megkaptam az első díjamat,aminek hihetetlenül örülök! *-*
Köszönöm szépen Abbeynek! *-*


Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

11 dolog rólam:

1. 13 éves lettem Novemberben.
2. Imádok mindent ami Japán és Anime! :)
3. Barna hajam van és kék szemem.
4. A legjobb barátnőmet Kírának hívják! *-* ♥
5. Skorpió vagy Nyilas vagyok. Pont Nov. 22-én születtem,ami határeset!:)
6. Imádom a régi rock zenéket, pl: The runaways - Cherry Bomb
7. 1 évvel ezelőtt írtam egy rövidebb - 24 fejezetes - " könyvet."
8. Nagyon örülök ennek a díjnak! *-* 
9. Van egy nővérem és egy bátyám !
10. Mindig is szerettem volna egy kis tesót! :) 
11. Van egy kutyám ( Jerry) , egy macskám (Jani) és egy tengerimalacom (Pehelyke). 

Kérdésekre a válaszaim: 




  •    Mit jelent számodra az írás?
  •  Már szinte nem bírok meglenni nélküle. Először úgy kezdtem,hogy kipróbálom magam benne,de egyre jobban megszerettem,így már az életem egy jelentős részévé vált! :)
  •    Tudják a szüleid, hogy írsz?
  • Szinte az egész család tudja :) 
  •    Melyik írót tartod követendőnek, ki az, akinek az írói stílusa meghatározó számodra? Miért?
  • Stephenie Meyer: Nem csak azért ,mert imádom a stílusát és az összes könyvét, hanem azért is ,mert könnyen el tudom képzelni magam előtt azt a képet,amit leír. 
  • Kendare Blake: Nagyon vicces részeket tud belekeverni a történeteibe, logikusan és gyönyörűen fogalmaz.
  •    Mi a legnagyobb álmod?
  • Minden vágyam ,hogy elismert író legyek!:)
  •    Van példaképed? Ha igen, ki az és miért éppen ő?
  • Mindenképpen a bátyám a példaképem! :) Nagyon sok mindenen kellett keresztül mennie, de Ő sosem adta fel! :) Imádom Őt!
  •    Ki a kedvenc karaktered a saját történetedben? Miért ő?
  • Mostanában inkább novellákat/verseket írok, szóval erre nem tudom válaszolni.
  •    Kedvenc könyved?
  • Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna, Rémálmok lánya
  •    Milyen zenéket szeretsz?
  • Régi rock és Japán zenéket! :)
  •    Milyen filmeket szeretsz?
  • Nagy kedvenceim a vígjátékok,horror, misztikus filmek. 
  •    Kedvenc színészed?
  • Nem igazán van. Talán Kristen Stewart :) 
  •     Hova szeretnél egyszer mindenképp eljutni?
    • Nem is tudom. Amerikába és Japánba :D De előbb inkább Szegedre meg Egerbe :) 



  • Kérdéseim nektek: 
    1. Miért kezdtél el írni?
    2. Mi inspirál téged?
    3.  Mi a legnagyobb álmod?
    4. Hova szeretnél elutazni?
    5. Kik tudnak arról ,hogy írsz?
    6. Mi volt az első történet, amit befejeztél?
    7. Szoktál verseket írni?
    8. ki tudja meg először, ha kész az egyik műved? 
    9. Milyen filmeket szeretsz?
    10. Hallgatsz most zenét? Ha igen, milyet?:)
    11. Örülsz ennek a díjnak?:)

    Akiknek elküldeném:

  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése